søndag 18. desember 2011

Julehandel!!!

I dag var endelig dagen kommet.
Årets julegaver skulle hentes i hus.
Siden vi har hatt en sertfikat-utgiftspost denne høsten måtte vi dele det litt opp.
Så vi hadde kun handlet julegaver til barna i familien.
Men, i dag ble det jammen meg gaver på hele gjengen.
I tillegg har jeg fått meg en ny vinterjakke, og Christoffer fikk seg endelig vintersko.
Ikke de fresheste julegavene, men en stor nødvendighet.



Fine sko?

Vi tuslet rundt i gatene i 4 timer, og jammen meg var det folksomt til tider.
Christoffer har fått skjorte-påbud på jobb nå, så vi måtte innom Dressmann.
Der sto køen gjennom hele butikken... Stress!
Men men, sånn går det når man må vente til siste liten...

Vi hadde det ihvertfall greit, og det er ganske deilig å være ferdig!
Så jeg har kost meg med innpakking idag.
Gråpapir ble årets løsning, noe jeg syns er veldig stilig..
Kanskje ikke de morsommeste pakkene, men men...
Dymo-maskinen min sviktet midt oppi alt da.
Jeg måtte til å skrue og brekke den opp.
Heldigvis fikk jeg den sammen igjen, og etter litt omsorg og pleie fungerte den toppers igjen.
Her er årets pakker:






Men nå er det leggetid for lenge siden..
Vi sees!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar