tirsdag 20. desember 2011

It's beginning to look a lot like Christmas!

Nå er julen rett rundt hjørnet, og imorgen setter vi kursen vestover.
Det skal bli ordentlig deilig å slappe av med familie og god mat kjenner jeg!

Alle julegaver er kjøpt og pakket inn, bagasjen står klar i gangen og adventstaken brenner seg ferdig for denne gang.




1, 2, 3 og 4 søndag i advent har kommet og gått.

På søndag hadde jeg søndagsskolen, og temaet var selvsagt juleevangeliet.
Jeg hadde tegnet små kort jeg skulel vise mens jeg fortalte det.
Men, jeg kom aldri så langt.
Barna kunne jo alt utenat. Før jeg fikk åpnet munnen forklarte de nøye og detaljert om alt sammen.
Jeg var mektig imponert!
Så fargela vi gaver som barna kunne gi til andre.
Gaven var en Baby-Jesus i krybba.
Målet var å vise at Jesus er den største gaven vi noensinne har fått, og at vi som kristne også kan gi Jesus videre til andre.
Det ble en suksess, og frimodig lagde de gaver til venner, besteforeldre og tanter og onkler.




Ellers har det skjedd noe veldig gøy.
Vi har fått snø!
Det begynte å snø litt utpå dagen i dag, og nå begynner det å ligne et vintereventyrland.
Eller, det var kanskje å ta i litt.
Men, vi har ihvertfall litt melis-dryss.
Enn så lenge...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar